Mensaje de error

• Warning: include_once(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc) is not within the allowed path(s): (/usr/home/concello-cabana:/home/concello-cabana:/tmp) en _field_info_field_cache() (línea 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).
  • Warning: include_once(/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc): failed to open stream: Operation not permitted en _field_info_field_cache() (línea 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).
  • Warning: include_once(): Failed opening '/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/php-5.4/lib/php') en _field_info_field_cache() (línea 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).

Asociacións

Casa das Asociacións

Neaño, s/n
Cesullas. Cabana de Bergantiños

Instalación, no seu día edificio do antigo concello, que ofrece servizos de salón de actos e despachos a todas as asociacións da parroquia de Cesullas.

Cáritas Parroquial de Cesullas

Casa das Asociacións

Neaño, s/n
Cesullas. Cabana de Bergantiños