Mensaje de error

• Notice: Undefined index: in lang_dropdown_form() (line 546 of /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native in theme_languageicons_icon() (line 113 of /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

Praias

O concello de Cabana de Bergantiños conta con dous tipos de praias: as fluviais e as litorais. As primeiras foron rexeneradas mediante dragados que se realizaron nas canles da enseada da Insua e engaden novas alternativas de lecer para gozar da desembocadura do Anllóns. Estas son: O Curro, A Urixeira, O Pendón e O Lodeiro. As litorais están bañadas polas augas da ría de Corme e Laxe e son: As Maseiras, Area das Vacas, Rebordelo e San Pedro.

Gallego