Mensaje de error

• Notice: Undefined index: en lang_dropdown_form() (línea 546 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native en theme_languageicons_icon() (línea 113 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

Presentación

O departamento de Desenvolvemento Local e Emprego atende tanto as persoas desempregadas que buscan un emprego como as que desexan crear una empresa.

A través de tarefas de asesoramento, información, formación para desempregados (plan FIP) e para as persoas en activo (formación contínua) e os seus servizos de orientación laboral, obradoiro experimental de emprego, asi como toas as actuacións que impulsen o desenvolvemento económico e a creación de emprego no noso concello.

Gallego