Mensaje de error

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

Persoeiros

Cabana de Bergantiños é berce de creadores e artistas singulares que lle outorgan á súa terra natal un lugar de honra dentro da cultura galega. Toda unha ampla nómina de folcloristas, músicos populares, poetisas, regueifeiros, cesteiros, escultores ou pintores naïf que demostran o gran pulo e divesidade que tivo a cultura cabanesa ó longo dos séculos.

Gallego