Mensaje de error

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

Áreas de Actuación

As áreas de actuación dos servizos socias de atención primaria defínense en función dos sectores de poboación e das problemáticas diferenciadas que se abordan en cada unha delas, sendo o seu carácter aberto a novos problemas sociais.

Estas áreas son:
- comunidade
- familia, infancia e xuventude
- persoas con discapacidade
- maiores
- muller
- drogodependencias e alcoholismo
- emigrantes retornados e inmigrantes

Gallego