Mensaje de error

• Notice: Undefined index: in lang_dropdown_form() (line 546 of /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native in theme_languageicons_icon() (line 113 of /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

Sendeiros por Cabana

Desde o Departamento de Cultura de Cabana de Bergantiños estanse elaborando unha serie de rutas de sendeirismo para dar a coñecer "paso a paso" a riqueza cultural e patrimonial do concello.

O seu deseño e redacción corresponde ó técnico de turismo, o historiador Ángel Eiroa Pose

Son percorridos circulares que comezan e rematan nun mesmo punto e que contan con paneis con mapas, marcas de itinerario correcto e díptico informativo. Estes itinerarios complementan e amplían as Rutas turísticas e a Senda do Anllóns que se describen noutros apartados desta web.

Gallego