Mensaje de error

• Notice: Undefined index: en lang_dropdown_form() (línea 546 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native en theme_languageicons_icon() (línea 113 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

Romarías

Cabana de Bergantiños ten cinco romarías de sona na comarca de Bergantiños. Todas elas cristianizan cultos hidrolátricos (ás augas) pagáns e contan con fonte de augas milagreiras que curan verrugas e outras enfermidades da pel. Tres renden culto a santas, mentres que tan só dúas o fan a varóns. Un trazo úneas a todas elas: celébranse en centenarias carballeiras en lembranza dunha Galicia máxica e ancestral.

Gallego