Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

SELECCIÓN 2 ALBANEIS PARA O PROGRAMA APROL RURAL

Número de prazas que se convocan: 2

Grupo: 8

Clasificación da praza: Laboral Temporal

Sistema de acceso: Concurso-Oposición

Prazo de presentación de instancias: 2 días naturais dende a comunicación do concello

Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web: 30-11-2017

Observacións: ÚNICAMENTE se poderán presentar os desempregados/as que envíe a oficina de emprego de Carballo, en base as ofertas de emprego presentadas polo Concello nas ocupacións que se determinen.