Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

Emprego e Formación. Contratación laboral temporal de oito peóns para a limpeza de praias.

Número de prazas que se convocan: 8

Prazo de presentación de instancias: 6 días hábiles desde o día seguinte á publicación do anuncio na Voz de Galicia.

Clasificación da praza: Contrato laboral temporal dous meses e quince días
Sistema de acceso: Concurso-Oposición

Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web: 06-06-2014