Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL DEPUTACION 2016

Número de prazas que se convocan:
Grupo:

Clasificación da praza:
CONTRATO LABORAL TEMPORAL
Sistema de acceso:
OPOSICION
Prazo de presentación de instancias:
5 días hábiles desde o día seguinte á publicación do anuncio en La Voz de Galicia.
Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web:
07-07-2016

Observacións:
Publicación xornal La Voz de Galicia:07/07/2016 Presentación instancias:5 días hábiles contados dende o seguinte a publicación no xornal.

Concello de Cabana de Bergantiños
A Carballa, s/n - Cesullas