Mensaxe de erro

• Warning: include_once(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc) is not within the allowed path(s): (/usr/home/concello-cabana:/home/concello-cabana:/tmp) en _field_info_field_cache() (liña 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).
  • Warning: include_once(/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc): failed to open stream: Operation not permitted en _field_info_field_cache() (liña 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).
  • Warning: include_once(): Failed opening '/usr/home/seanatextil/www/modules/field/field.info.class.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/php-5.4/lib/php') en _field_info_field_cache() (liña 27 de /usr/home/concello-cabana/www/modules/field/field.info.inc).

contratacion laboral temporal dunha praza de arquiveiro

Número de prazas que se convocan:
Grupo:

Clasificación da praza:
laboral temporal.
Sistema de acceso:
concurso
Prazo de presentación de instancias:
2 días hábiles dende a comunicación do Concello
Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web:
23-09-2009

Observacións:
Procedemento integrado dentro do Programa de Cooperación para o fomento do emprego. A selección se realizará entre os candidatos remitidos pola Oficina de Emprego de Carballo.

Concello de Cabana de Bergantiños
A Carballa, s/n - Cesullas