Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

selección de 6 peóns e 2 oficiais para actuacións no medio rural

Número de prazas que se convocan:
Grupo:

Clasificación da praza:
persoal laboral temporal.
Sistema de acceso:
concurso-oposición
Prazo de presentación de instancias:
2 días hábiles dende a comunicación do Concello
Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web:
04-09-2009

Observacións: