Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

Contratación laboral temporal dunha praza de Técnico para a Oficina Técnica Municipal para a aplicación das Normas do Hábitat para o ano 2009.

Número de prazas que se convocan:
Grupo:

Clasificación da praza:
Laboral temporal a xornada completa
Sistema de acceso:
Concurso de méritos
Prazo de presentación de instancias:
5 días naturais dende a publicación do anuncio na Voz de Galicia e na páxina web do Concello
Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web:
28-05-2009

Concello de Cabana de Bergantiños