Mensaxe de erro

• User warning: The following module is missing from the file system: form_builder. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: form_builder_webform. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).

Contratación laboral dunha persoa que desempeñe tarefas de auxiliar administrativo adscrito ao Departamento de Servizos Sociais.

Número de prazas que se convocan:
Grupo:

Clasificación da praza:
Laboral temporal a xornada completa
Sistema de acceso:
Concurso de méritos
Prazo de presentación de instancias:
10 días naturais dende a publicación das bases no B.O.P.
Data publicación das bases no taboleiro de anuncios e páxina web:
09-03-2009

Observacións:
TITULACIÓN ESIXIDA: graduado escolar, E.S.O. ou titulación equivalente. SISTEMA DE ACCESO: concurso de méritos.

Concello de Cabana de Bergantiños
A Carballa, s/n - Cesullas