DEMODAY GO2WORK CABANA DE BERGANTIÑOS

A Escola de Vela acolleu esta tarde o demoday dos proxectos elaborados no marco do programa Go2Work.

Esta iniciativa ten como obxectivo fomentar a creación de redes de comunicación entre as diferentes persoas emprendedoras e facilitar a posta en marcha dos seus proxectos. Nos espazos de coworking as persoas participantes contan coas ferramentas necesarias para o desenvolvemento das ideas, ademais de titores e mentores que guían o seu proceso creativo. No acto estivo presente o alcalde José Muíño que agradeceu poder contar con estas iniciativas e eloxiou 'a valentía e a intelixencia emocional de todas e todos os creadores'.

Link ao post con fotos

Erro | Concello de Cabana

Erro

O sitio web atopou un erro inesperado. Por favor, inténteo de novo máis tarde.

Mensaxe de erro

• Deprecated function: mb_strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated en drupal_strlen() (liña 482 de /usr/home/concello-cabana/www/includes/unicode.inc).
  • Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/concello-cabana/www/includes/common.inc:2861) en drupal_send_headers() (liña 1554 de /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • Error: Call to undefined function each() en SimplenewsSpool->nextSource() (liña 273 de /usr/home/concello-cabana/www/sites/all/modules/simplenews/includes/simplenews.source.inc).