Luar na Lubre

O son do ar

(EDIGAL, 1988)

Este disco do grupo folk coruñés non contén ningunha canción das terras de Cabana de Bergantiños; non obstante, na súa portada, obra de Gabriel Domínguez (BIEL), pódese contemplar unha escena druídica nunha carballeira e baixo un claro e redondo luar ó pé do dolmen de Dombate. Ademais, o gaiteiro cabanés e compoñente do coro"Cántigas da Terra", Ricardo Santos, exerceu como asesor musical do grupo.

Beira atlántica

?Muiñeira de Cabana?
Luar na Lubre
Sons Galicia, 1990
Luar na Lubre, no disco que pretendía afianzar a irmandande e relación entre os pobos celtas inclúe a ?Muiñeira de Cabana? como terceiro corte en Beira atlántica. Desta muiñeira cabanesa explican: ?Desta peza pouco máis se pode dicir do que xa se leva dito dela, simplemente agradecerlle a D. Saturnino Cuíñas Lois (gran mestre) o tela recollido. Para el vai dedicada especialmente?.

Galego