A súa voz, a máis importante: Cabana condena a violencia de xénero a través da xornada ‘A visibilidade da muller’

<p>O Concello de Cabana conmemorou este 25 de novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero, co acto ‘A visibilidade da muller. Somos unha voz importante’. A través desta actividade, na que participaron diferentes voces femininas do panorama artístico e cultural galego, o goberno local defendeu unha vez máis a necesidade de concienciar á poboación e visibilizar diariamente a figura da muller. A Casa do Pendón foi o lugar escollido para celebrar esta xornada, que comezou ás 11:00 horas coa benvida das persoas asistentes por parte da técnica de Cultura, Silvia Losada. Ao longo da mañá interviñeron voces como as de Laura Blanco, Antía Lema, Paula Ordóñez e Iria Rellán, da Escola Municipal de Teatro. A poetisa Maica Pastoriza Paz foi unha das artistas participantes na actividade coa lectura de ‘Sé ti, sé ceibe’. Pola súa banda, a pintora cabanesa Carmen Méndez amosou parte do seu talento na xornada con algunha das súas obras, que permanecerán expostas no Centro de Maiores de Neaño a partir do 13 de decembro. A mañá seguiu adiante coas intervencións de Vicky Varela Ordóñez e de Rosalía Fernández Rial, que seguiron a dar boa mostra da necesidade de visibilizar a figura da muller e de alimentar o movemento en repulsa de calquera tipo de violencia machista. Logo dun pequeno acto de entrega de agasallos por parte do alcalde, José Muíño, a actividade clausurouse coa actuación musical do grupo Son de Cabana. Desde o goberno local agradecen a colaboración e disposición de todas as persoas e entidades participantes no evento, que “contribúen a darlle voz a unha causa moitas veces invisibilizada”.</p>