- PORTADA
- CONCELLO
- ÁREAS DE ACTUACIÓN
- CULTURA
- DEPORTES
- EMPREGO
- PRESENTACIÓN
- CADRO DE PERSOAL
- FUNCIÓNS
- BOLSA DE EMPREGO
- Plan de Emprego Local (PEL Reactiva)
- COWORKING
- CMAT – Costa da Morte Asociación Turística
- PROGRAMA INTEGRADO DE EMPREGO: ReActiva
- PROXECTO REDE XIANA
- GALP Costa da Morte
- PLAN REVIVE COSTA DA MORTE
- OBRADOIRO DE EMPREGO “ESCOLA DE VELA DA COSTA DA MORTE- FASE II"
- FORMACIÓN
- SERVIZO GALEGO DE COLOCACIÓN
- SUBVENCIÓNS
- EN IMAXES
- LIGAZÓNS
- CONTACTO
- SERVIZOS SOCIAIS
- PRESENTACIÓN
- CADRO DE PERSOAL
- ÁREAS DE ACTUACIÓN
- PROGRAMAS BÁSICOS
- PROGRAMA DE EDUCACIÓN FAMILIAR
- PROGRAMA DE VOLUNTARIADO
- ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL "A CASA DOS TÍTERES"
- BENEFICIO FAMILIAS NUMEROSAS
- FAMILIA
- CENTRO DE MAIORES
- II PLAN MUNICIPAL DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES PARA HOMES E MULLERES
- CONVOCATORIA DE AXUDAS
- LIGAZONS
- CONTACTO
- POLICÍA LOCAL
- PROTECCIÓN CIVIL
- URBANISMO
- TURISMO
- PRESENTACIÓN
- RUTAS TURÍSTICAS
- SENDA DOS ANLLÓNS
- SENDEIROS POR CABANA
- PERSOEIROS
- ROMARÍAS
- PRAIAS
- GUÍA DE HOSTALARÍA
- PATRIMONIO
- HISTORIA
- PUBLICACIÓNS
- SERVIZOS PÚBLICOS
- CONTRATACIÓN
- PERFIL DO CONTRATANTE
- SELECCIÓN DE PERSOAL
- CONTRATOS MENORES
- NOVAS
- CONTACTO
Embarcacións
As vellas embarcacións tradicionais do Anllóns
Construídas neste entorno, as lanchas do Anllóns, os pataches e as gabarras foron tres das embarcacións que ó longo de varios séculos realizaron todo tipo de transporte por augas fluviais e mariñas.
A embarcación máis tradicional do Anllóns é a lancha. Movíase a vela latina, a remo e con dificultades polo río, arrastrábase cunha corda desde a beira fluvial. Tras salvar as dificultades da Barra, levaba a Corme madeira para cargar pataches; a cinco quilómetros río arriba (Os Maseiros), transportaba sal, tella e area para a labranza.
Os pataches eran barcos de cabotaxe que operaban por toda a Península, costa africana e América. En ocasións, houbo 30 pataches no porto de Corme á espera de mercadoría. Podían invernar dentro da Insua. Ó principio eran soamente veleiros, mentres que os últimos (coma o Puenteceso) foron moto-veleiros.
As gabarras eran embarcacións de madeira a motor dedicadas á extracción de area para a construción. Sacábana do leito do río para despois colocárena en depósitos creados nas marxes fluviais.
Galego