Mensaje de error

• Notice: Undefined index: en lang_dropdown_form() (línea 546 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native en theme_languageicons_icon() (línea 113 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

GAC

É unha asociación de carácter local constituída polas organizacións do sector pesqueiro, marisqueiro e acuícola, das organizacións sociais, medioambientais, culturais,... do sector empresarial e polas administracións locais, que tén como obxectivo desenvolver un proxecto no marco do programa.

O programa Acción Costeira ten como obxectivo xestionar a liña de acción dos Fondos Europeos de Pesca (40 millóns de euros), a través da concesión de axudas aos proxectos que se presenten ante os Grupos de Acción Costeira que se constitúan como medida para desenvolver proxectos que fomenten a sostenibilidade social, económica e ambiental das zonas costeiras.

GAC 3: COSTA DA MORTE

ENDEREZO: Lugar A Camposa, S/N. BUÑO. CONCELLO DE MALPICA DE BERGANTIÑOS. (A CORUÑA).
Código Postal: 15111.
Tlf.: 981.70.73.78
Fax: 981.71.13.52
Dirección electrónica: gac3@accioncosteira.es