Mensaje de error

• Notice: Undefined index: en lang_dropdown_form() (línea 546 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native en theme_languageicons_icon() (línea 113 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

SUBVENCIÓNS A PROXECTOS DE INVESTIMENTO EN ACTIVIDADES NON AGRÍCOLAS, COFINANCIADAS CO FEADER NO MARCO DO PROGRAMA DE DESENVOLVEMENTO RURAL (PDR) DE GALICIA 2014-2020, E SE ANUNCIA A CONVOCATORIA PARA O ANO 2016.

Gallego

Beneficiarios: Pequenas empresas; persoas físicas que residan nunha zona rural; titulares ou membros dunha unidade familiar dunha explotación agraria que diversifiquen as súas actividades en ámbitos non agrícolas e que desenvolvan o seu proxecto na propia explotación.

Finalidade: Apoio á creación e desenvolvemento de actividades económicas viables non agrícolas, ben ampliando o abano de actividades desenvolvidas no marco das explotacións agrarias ben mediante a creación, ampliación e modernización das unidades de produción no medio rural.

Prazo de presentación: UN MES (7 DE MAIO DE 2016)

Publicación: DOG nº66, Xoves, 7 de abril de 2016 (Axencia Galega de Desenvolvemento Rural).

Máis información:
ORDE do 22 de marzo de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas á nova participación de agricultores en réximes de calidade, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) no marco do Programa de desenvolvemento rural (PDR) de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2016