Mensaje de error

• Notice: Undefined index: en lang_dropdown_form() (línea 546 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/lang_dropdown/lang_dropdown.module).
  • Notice: Undefined property: stdClass::$native en theme_languageicons_icon() (línea 113 de /home/concello-cabana/www/sites/all/modules/languageicons/languageicons.module).

AXUDAS PARA A INCORPORACIÓN DE MOZOS/AS Á ACTIVIDADE AGRARIA.

Gallego

Obxeto:
Establecer as bases reguladoras das axudas á primeira instalación de agricultores/as mozos ou mozas e convocalas para o ano 2015.

Beneficiarios:
As persoas que non figuran nin figurasen inscritos como titulares de explotación agrarias no Rexistro de Explotación Agrarias de Galicia, que se instalen nunha explotación agraria prioritaria,que teñan cumpridos 18 anos e sexan menores de 40 anos de idade no momento da solicitude de axuda.

Orde da convocatoria:
Orde do 30 de decembro de 2014 (DOG nº 15, do 23 de xaneiro de 2015).

Prazo de presentación:
Ata o 23 de febreiro de 2015

Forma de presentación:
Preferiblemente por vía electrónica.

Máis información: Axente de emprego